دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی ( فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
عنوان: دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی ( فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت
تعداد سالاید: 20 اسلاید
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل سوم این كتاب با عنوان "محیط بازاریابی" در 20 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شاملبخشهای عمده زیر است:
مقدمه
محیط بازاریابی
نیروهای اصلی محيط خرد شركت
شركت
تأمين كنندگان
واسطه هاي بازاريابي
مشتريان
رقبا
اجتماع
نيروهاي اصلي در محيط كلان شركت
محيط جمعيت شناختي
محيط اقتصادي
محيط طبيعي
محيط فن آوري
محيط سياسي
افزايش تأكيد بر عملهاي مسئولانه اخلاقي و اجتماعي
محيط فرهنگي
پاسخ به محيط بازاريابي

مقدمه این فایل:
بازاريابي در محيطي مستقل عمل نمي كند، بلكه محيط آن پيچيده و كاملاً در حال تغيير است. ديگر بازيگران اين محيط مثل تأمين كنندگان، واسطه ها، مشتريها و مردم ممكن است له يا عليه شركت عمل كنند . نيروهاي محيطي اساسي يعني تركيب جمعيتي، اقتصادي، طبيعي، فن آوري، سياسي، و فرهنگي، فرصتهاي بازاريابي را شكل داده، تهديدهايي مطرح مي كنند، و بر توانايي شركت در چگونگي خدمت رساني به مشتريان و برقراري رابطه سودمند با آنها تأثير مي گذارند. براي درك بازاريابي و تهيه استراتژيهاي مؤثر، ابتدا بايد محيطي كه بازاريابي در آن انجام مي شود را بشناسيم.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 8005 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: powerpoint

تعداد صفحات: 20

حجم فایل:521 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • راهنمای استفاده:
    عنوان: دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی ( فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
    دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
    فرمت: پاورپوینت
    تعداد سالاید: 20 اسلاید
    كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل سوم این كتاب با عنوان "محیط بازاریابی" در 20 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شاملبخشهای عمده زیر است:
    مقدمه
    محیط بازاریابی
    نیروهای اصلی محيط خرد شركت
    شركت
    تأمين كنندگان
    واسطه هاي بازاريابي
    مشتريان
    رقبا
    اجتماع
    نيروهاي اصلي در محيط كلان شركت
    محيط جمعيت شناختي
    محيط اقتصادي
    محيط طبيعي
    محيط فن آوري
    محيط سياسي
    افزايش تأكيد بر عملهاي مسئولانه اخلاقي و اجتماعي
    محيط فرهنگي
    پاسخ به محيط بازاريابي

    مقدمه این فایل:
    بازاريابي در محيطي مستقل عمل نمي كند، بلكه محيط آن پيچيده و كاملاً در حال تغيير است. ديگر بازيگران اين محيط مثل تأمين كنندگان، واسطه ها، مشتريها و مردم ممكن است له يا عليه شركت عمل كنند . نيروهاي محيطي اساسي يعني تركيب جمعيتي، اقتصادي، طبيعي، فن آوري، سياسي، و فرهنگي، فرصتهاي بازاريابي را شكل داده، تهديدهايي مطرح مي كنند، و بر توانايي شركت در چگونگي خدمت رساني به مشتريان و برقراري رابطه سودمند با آنها تأثير مي گذارند. براي درك بازاريابي و تهيه استراتژيهاي مؤثر، ابتدا بايد محيطي كه بازاريابي در آن انجام مي شود را بشناسيم.


  • محتوای فایل دانلودی:
    عنوان: دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی ( فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
    دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
    فرمت: پاورپوینت
    تعداد سالاید: 20 اسلاید
    كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل سوم این كتاب با عنوان "محیط بازاریابی" در 20 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شاملبخشهای عمده زیر است:
    مقدمه
    محیط بازاریابی
    نیروهای اصلی محيط خرد شركت
    شركت
    تأمين كنندگان
    واسطه هاي بازاريابي
    مشتريان
    رقبا
    اجتماع
    نيروهاي اصلي در محيط كلان شركت
    محيط جمعيت شناختي
    محيط اقتصادي
    محيط طبيعي
    محيط فن آوري
    محيط سياسي
    افزايش تأكيد بر عملهاي مسئولانه اخلاقي و اجتماعي
    محيط فرهنگي
    پاسخ به محيط بازاريابي

    مقدمه این فایل:
    بازاريابي در محيطي مستقل عمل نمي كند، بلكه محيط آن پيچيده و كاملاً در حال تغيير است. ديگر بازيگران اين محيط مثل تأمين كنندگان، واسطه ها، مشتريها و مردم ممكن است له يا عليه شركت عمل كنند . نيروهاي محيطي اساسي يعني تركيب جمعيتي، اقتصادي، طبيعي، فن آوري، سياسي، و فرهنگي، فرصتهاي بازاريابي را شكل داده، تهديدهايي مطرح مي كنند، و بر توانايي شركت در چگونگي خدمت رساني به مشتريان و برقراري رابطه سودمند با آنها تأثير مي گذارند. براي درك بازاريابي و تهيه استراتژيهاي مؤثر، ابتدا بايد محيطي كه بازاريابي در آن انجام مي شود را بشناسيم.