دانلود پاورپوینت بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
عنوان: دانلود پاورپوینت بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 37 اسلاید
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل پنجم این كتاب با عنوان " بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان " در 37 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
الگوي رفتار مصرف كننده
عوامل مؤثر بر رفتار مصرف كننده
عوامل فرهنگي
طبقه اجتماعي
عوامل اجتماعي
عوامل شخصي
عوامل روانشناختي
انواع رفتار خرید
رفتار خريد پيچيده
رفتار خريد كاهش ناهماهنگي
رفتار خريدهاي هميشگي
رفتار خريد تنوع گرايي
شناخت نياز
جستجوي اطلاعات
ارزيابي انتخابها
تصميم خريد
رفتار پس از خريد
مراحل فرآيند انطباق با محصول جدید
طبقه بندي انطباق پذيران بر اساس زمان نسبي انطباق با نوآوريها
تفاوتهاي فردي در قوه ابتكار
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 7102 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: powerpoint

تعداد صفحات: 37

حجم فایل:1,566 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • راهنمای استفاده:
    عنوان: دانلود پاورپوینت بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
    دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
    فرمت: پاورپوینت
    تعداد اسلاید: 37 اسلاید
    كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل پنجم این كتاب با عنوان " بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان " در 37 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
    الگوي رفتار مصرف كننده
    عوامل مؤثر بر رفتار مصرف كننده
    عوامل فرهنگي
    طبقه اجتماعي
    عوامل اجتماعي
    عوامل شخصي
    عوامل روانشناختي
    انواع رفتار خرید
    رفتار خريد پيچيده
    رفتار خريد كاهش ناهماهنگي
    رفتار خريدهاي هميشگي
    رفتار خريد تنوع گرايي
    شناخت نياز
    جستجوي اطلاعات
    ارزيابي انتخابها
    تصميم خريد
    رفتار پس از خريد
    مراحل فرآيند انطباق با محصول جدید
    طبقه بندي انطباق پذيران بر اساس زمان نسبي انطباق با نوآوريها
    تفاوتهاي فردي در قوه ابتكار


  • محتوای فایل دانلودی:
    عنوان: دانلود پاورپوینت بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
    دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
    فرمت: پاورپوینت
    تعداد اسلاید: 37 اسلاید
    كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل پنجم این كتاب با عنوان " بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان " در 37 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
    الگوي رفتار مصرف كننده
    عوامل مؤثر بر رفتار مصرف كننده
    عوامل فرهنگي
    طبقه اجتماعي
    عوامل اجتماعي
    عوامل شخصي
    عوامل روانشناختي
    انواع رفتار خرید
    رفتار خريد پيچيده
    رفتار خريد كاهش ناهماهنگي
    رفتار خريدهاي هميشگي
    رفتار خريد تنوع گرايي
    شناخت نياز
    جستجوي اطلاعات
    ارزيابي انتخابها
    تصميم خريد
    رفتار پس از خريد
    مراحل فرآيند انطباق با محصول جدید
    طبقه بندي انطباق پذيران بر اساس زمان نسبي انطباق با نوآوريها
    تفاوتهاي فردي در قوه ابتكار