دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر تر
 
                     
                دسته بندي :  
علوم انسانی » 
مدیریت
                     
                
                
                  
                
                                عنوان: دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 26 اسلاید
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل نهم این كتاب با عنوان  " ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول "  در 26 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:
مقدمه
استراتژی ایجاد محصول جدید
فرایند ایجاد محصول جدید
مرحله اول: به وجود آوردن ایده
مرحله دوم: غربال کردن ایده ها
مرحله سوم: توسعه مفهوم و آزمایش کردن
مرحله چهارم: آزمایش مفهوم
مرحله پنجم: ایجاد محصول
مرحله ششم: بازاریابی آزمایشی
رویکردهای آزمایش بازاریابی
ازارهای آزمایشی استاندارد
بازارهای آزمایشی کنترل شده
بازارهای آزمایشی شبیه سازی شده.
مرحله هفتم: تجاری کردن
مرحله هشتم: سازماندهی برای ایجاد محصول جدید
استراتژی های چرخه عمر محصول 
توسعه محصول
معرفی
رشد
بلوغ
افول(زوال)
خلاصه ای از خصوصیات،اهداف و استراتژی های چرخه عمر محصول
بازاریابی بین المللی محصول و خدمت
                
                    
                
                 
                    - 
                        
                             
                                راهنمای استفاده:
 عنوان: دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
 دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
 فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
 تعداد اسلاید: 26 اسلاید
 كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل نهم این كتاب با عنوان  " ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول "  در 26 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:
 مقدمه
 استراتژی ایجاد محصول جدید
 فرایند ایجاد محصول جدید
 مرحله اول: به وجود آوردن ایده
 مرحله دوم: غربال کردن ایده ها
 مرحله سوم: توسعه مفهوم و آزمایش کردن
 مرحله چهارم: آزمایش مفهوم
 مرحله پنجم: ایجاد محصول
 مرحله ششم: بازاریابی آزمایشی
 رویکردهای آزمایش بازاریابی
 ازارهای آزمایشی استاندارد
 بازارهای آزمایشی کنترل شده
 بازارهای آزمایشی شبیه سازی شده.
 مرحله هفتم: تجاری کردن
 مرحله هشتم: سازماندهی برای ایجاد محصول جدید
 استراتژی های چرخه عمر محصول
 توسعه محصول
 معرفی
 رشد
 بلوغ
 افول(زوال)
 خلاصه ای از خصوصیات،اهداف و استراتژی های چرخه عمر محصول
 بازاریابی بین المللی محصول و خدمت
 
 
 
 
 
 
- 
                        
                             
                                محتوای فایل دانلودی:
                                
 عنوان: دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
 دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
 فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
 تعداد اسلاید: 26 اسلاید
 كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل نهم این كتاب با عنوان  " ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول "  در 26 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:
 مقدمه
 استراتژی ایجاد محصول جدید
 فرایند ایجاد محصول جدید
 مرحله اول: به وجود آوردن ایده
 مرحله دوم: غربال کردن ایده ها
 مرحله سوم: توسعه مفهوم و آزمایش کردن
 مرحله چهارم: آزمایش مفهوم
 مرحله پنجم: ایجاد محصول
 مرحله ششم: بازاریابی آزمایشی
 رویکردهای آزمایش بازاریابی
 ازارهای آزمایشی استاندارد
 بازارهای آزمایشی کنترل شده
 بازارهای آزمایشی شبیه سازی شده.
 مرحله هفتم: تجاری کردن
 مرحله هشتم: سازماندهی برای ایجاد محصول جدید
 استراتژی های چرخه عمر محصول
 توسعه محصول
 معرفی
 رشد
 بلوغ
 افول(زوال)
 خلاصه ای از خصوصیات،اهداف و استراتژی های چرخه عمر محصول
 بازاریابی بین المللی محصول و خدمت