پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی طراحی آموزشی (مفاهیم و کلیات)

دسته بندي : کتاب » روانشناسی و روانپزشکی
پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی طراحی آموزشی (مفاهیم و کلیات) نوشته داریوش نوروزی و سیدعباس رضوی در قالب pptx و حجم 49 اسلاید:

بخشی از متن:
تحولات اخیر و پیشرفت جهان امروز را به جرات میتوان به تعلیم و تربیت نسبت داد. تعلیم و تربیت همواره در جستجوی پاسخ این پرسش بوده است که چگونه می توان اقشار مختلف یک جامعه را آگاه کرد و آنها را در این پهنه بسیار عظیم به پیش برد.
شاهد این مدعا افزایش کمی و کیفی مباحث مربوط به تعلیم و تربیت و آموزش از طریق همایشهای علمی، تلویزیون، جراید، کتابها و سایر منابع اطلاعاتی و اجتماعات علمی و تربیتی است.
مجموعه چنین تحركها و اقداماتی مؤید این نکته است که آموزش اساسی ترین چرخ راهوار زندگی و منبع اصلی تأمین نیروهای متخصص است.

آموزش با ایجاد تداوم در حرکتها به پویایی جامعه کمک میکند و با حفظ سنتهایی ترقی بخش و پذیرش دستاوردهای نوین متناسب با فرهنگ به تکامل و غنای هویت جمعی بشر یاری می رساند.

آموزش بیانگر هویت یک جامعه است که لازمه فرهنگ پویاست؛ بنابراین لزوم تدارک طرح و نقشه مناسب جهت دستیابی به اهداف آموزشی بسیار روشن است.

آموزش و پرورش
آموزش و پرورش یا تعلیم و تربیت education را میتوان از دو منظر مورد بررسی قرار داد.
منظر نخست شکل سازمانی آن است که امروز با عباراتی مانند وزارت آموزش و پرورش سازمان آموزش و پرورش اداره آموزش و پرورش و نظایر آن شناخته میشود از این منظر آموزش و پرورش به آنچه در مدارس ابتدایی راهنمایی و متوسطه میگذرد محدود میشود.

*توجه* 
برای دریافت فصل های دیگر روی لینک زیر کلیک کنید.
دسته بندی: کتاب » روانشناسی و روانپزشکی

تعداد مشاهده: 1769 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx - پاورپوینت - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 49

حجم فایل:220 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252