پاورپوینت فصل سوم کتاب مشاوره و روان‌ درمانی با کودکان و نوجوانان (مشاوره و درمانی متاثر از فرهنگ)

دسته بندي : کتاب » روانشناسی و روانپزشکی
پاورپوینت فصل سوم کتاب مشاوره و روان‌ درمانی با کودکان و نوجوانان (مشاوره و درمانی متاثر از فرهنگ در کودکان و نوجوانان) نظریه ها و کاربردهای عملی در مدارس و مراکز درمانی نوشته تامپسون پروت و داگلاس براون در قالب pptx و در حجم 63 اسلاید:

بخشی از متن:
مشاوره و درمانی متاثر از فرهنگ در کودکان و نوجوانان
تکثر فرهنگی فزاینده و ترکیب جمعیت متغیر ایالات متحده نشانه آن است که درمانگرانی که در سال[ ۱۹۹۹ ] و در قرن بیست و یکم با کودکان نوجوانان و خانواده ها کار می کنند از بیشتر زمینه های نژادی، قومی و فرهنگی مراجع خواهند داشت.
میزان جمعیت افراد رنگین پوست به سرعت در حال افزایش است و برآورد می شود سفید پوستان در چند دهه بعد به لحاظ تعداد در اقلیت قرار خواهند گرفت.
این تغییرات جمعیت شناختی تا اندازه ای نتیجه مهاجرت زیاد و زاد و ولد بالا در بین افراد دارای میراث غیر اروپایی، افزایش طول عمر جمعیت ، اقلیت و میزان زاد و ولد پایین در بین سفید پوستان هستند.
برآوردها حاکی از آنند که تا سال ۲۰۲۰ اکثریت دانش آموزان در ایالات متحد از گروههای اقلیت قومی خواهد بود ،
طبق گزارش کمیسیون آموزش عالی و هیئت کالج مؤسسۀ غرب (۱۹۸۸) پیش بینی می شد روند ثبت نام ساکنان جزایر آسیایی اقیانوس آرام در مدارس ملی بین ۱۹۸۵ و ۱۹۹۵ ، ۷۰ % سریع تر از سایر گروه ها افزایش پیدا کند در صورتی که پیش بینی می شد، ثبت نام افراد لاتینی اسپانیولی زبان تا حدود ۵۴٪ افزایش پیدا کند.
پیش بینی می شد آمریکاییهای آفریقایی تبار دومین گروه بزرگ نژادی قومی شوند و آمریکایی های بومی سرخ پوستان اگرچه هنوز کوچکترین گروه قومی هستند تا ۲۹٪ افزایش پیدا کنند.
متخصصان بهداشت روانی لازم است در عین حال که برای ارائه کارآمد خدمات به مراجعان گوناگون، آگاهی، دانش، مهارت و حساسیت کسب می کنند به این واقعیتهای در حال تغییر واقف شده و آنها را بپذیرند.

دسته بندی: کتاب » روانشناسی و روانپزشکی

تعداد مشاهده: 464 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx - پاورپوینت - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 63

حجم فایل:193 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252